Wednesday 15 February 2012

bunga ros..


1 Ros
Cinta pada pandangan pertama, kau adalah orang yang aku ditunggu-tunggu selama ini...

- 2 Ros
Saling menyintai antara satu sama lain

- 3 Ros

I LOVE YOU!!!! 


- 6 Ros

Aku ingin menjadi milikmu

- 7 Ros

Aku tergila-gilakan kau!

- 9 Ros

Sebuah cinta yang kekal, kekal bersama selagi kita hidup.

- 10 Ros You're perfect!


11 Ros Kau adalah amat berharga bagi aku, orang yang paling aku cintai dalam hidupku

- 12 Ros Be my steady!

- 13 Ros Secret Admirer
- 15 Ros Aku benar-benar menyesal, maafkan aku
- 20 Ros Percayalah, aku ikhlas terhadap kau
- 21 Ros Aku tercipta hanya untuk kau
- 24 Ros Tidak boleh berhenti memikirkan tentang kamu, 24 jam setiap hari
- 33 Ros Untuk mengucapkan "I love you" dengan penuh kasih sayang
- 36 Ros Aku akan ingat saat-saat romantis kita

- 40 Ros Cintaku padamu adalah benar
- 50 Ros Aku tak akan menyesal terhadap cinta ini
- 99 Ros Aku akan mencintaimu selama aku hidup
- 100 Ros Akan hidup kekal bahagia bersama sehingga 100 tahun, kekal bersama sehingga ke hari tua.
- 101 Ros You are my one and the only one
- 108 Ros Please marry me!
- 365 Ros Tidak dapat berhenti memikirkan tentang kamu setiap hari
- 999 Ros Cinta kita kekal dan abadi

P/s: Ada ke perempuan bagi lelaki bunga ros merah???
...............ada....ak..

No comments:

Post a Comment

tuan tanah

My photo
im..oLyn.. 21 y/old...this year...( beLum cukup lagi..heheh ) korunk bole panggil ak nina .. sakina .. atau lynn.. ak masih study lagi.. student at skool of nurses.. tentang ak..?ak asal perlis.. ak seorang yang simple.. friendly..smily gurl.. always make people laugh..huhuuu :)..jangan risau..ak bukan yang jenis sombong... ak seorang yang riang.. tapi mudah menangis..always smile.. @_@ coz smile make me happy...hehe..im so sorry. ak xley speaking english dengan sempurna..huhuu..tapi ak cuba untuk berspeking english..huhuu..welcome 2 my hauz.. n welcome kawan baru...sorry la blog ak nie xla sehebat blog korunk sume.. =]